کمپرسور های فراسکلد ایتالیا پیشگام در صنعت تهویه و تبرید

شرکت بزرگ و ثروتمند فراسکلد(فراسکولد/farscold) در سال ۱۹۳۶ تاسیس شده است و از ابتدا پیشگام توسعه تکنولوژی کمپرسور های برودتی بوده است.
فراسکلد یک شرکت ر یشه دار در ایتالیا است که با استفاده از تکنولوژی مدرن و کیفیت در ساخت محصولات نگاه به آینده دارد.
مطالعه بیشتر

چیلر اسکرال CP را بیشتر بشناسیم

چیلر های اسکرال سری CP شرکت بوران در ظرفیت های 10 تن تبرید نامی، 12تن تبرید نامی، 15تن تبرید نامی، 18تن تبرید نامی، 20تن تبرید نامی و 24تن تبرید نامی تولید می شوند. برای آشنایی بیشتر با این سری محصولات این مقاله را مطالعه فرمایید. مطالعه بیشتر

چیلر صنعتی CI را بیشتر بشناسیم

چیلر صنعتی CI مناسب برای محیط های صنعتی و ماشین آلات کارخانه ها (صنایع تزریق پلاستیک، صنایع فولاد، صنایع داروسازی، پتروشیمی ها و …) هستند. در این نوشته به بررسی کاملتر این چیلرها پرداخته ایم.

مطالعه بیشتر

چیلر آماده از 6 تن الی 720 تن آماده تحویل است.

 

شرکت بوران تولید کننده انواع چیلر واقع در هرک صنعتی شکوهیه قم است.

این شرکت با توجه به تقاضا بازار تهویه مطبوع و صنایع استفاده کننده چیلر شرایطی فراهم آورده تا مشتریان ضمن بازدید از انواع محصولات کارخانه امکان خرید و تحویل فوری چیلر را داشته باشند.

در همین راستا اعلام می شود چیلر های زیر در تاریخ 1401/3/5 موجود می باشند و مشتریان می توانند جهت بازدید از محصولات و خرید با شماره تلفن 0253168 تماس فرمایند.

مطالعه بیشتر

لیفتراک سردخانه

تاریخچه سردخانه

حضور در دمای آسایش و نگهداری مواد غذایی از دیرباز برای بشریت هزینه های فراوان داشته است.   یکی از نمونه های مورد اشاره سفرهای ییلاقی و قشلاقی است که برای  سهولت در این موارد انجام می گرفته است و تا به امروز ادامه دارد.

کندانسور سردخانه V شکل

بوران تولید کننده کندانسور و اواپراتور را بیشتر بشناسیم

شرکت برودت بوران در سال ۱۳۷۰ توسط مهندس رضوی تاسیس گردید. نوآوری، تلاش، تولید کالای ملی و کار آفرینی از اهداف آغازین شرکت بوران بوده است.در این مقاله نگاهی گذرا به تاریخچه و راهی که تا به امروز طی نموده‌ایم می‌اندازیم.

مطالعه بیشتر